До уваги учнів ліцею.
(в зошит записати конспект з відео
по плану в Classroom).
Конспект та кросворд присилати в Гугл Клас на оцінювання.
Тема:
Способи подання алгоритмів. Робота з проектами в Скретч 2.
На цей тиждень завдання - виконати тест
Вчителям результатів не надсилати. На виконання у вас час
до 8 травня, 17.00
2. Переглянути відео урок по темі «Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції» (в зошит записати основні поняття з відео).
21.04.20р.
3) Які етапи показані в циклі розвитку голонасінних?
Висновок:
2. Переглянути відео урок по темі: «Стовбурові клітини» (в зошит записати захисні механізми стовбурових клітин).
18.05.2020-22.05.2020
6 клас (біологія)
20.05.20р.
1. Опрацювати §§ 52, 53 (в зошит записуємо тему уроку: Дріжджі – одноклітинні гриби. Цвілеві гриби
та паразитичні гриби).
2. Переглянути відео уроки по темі «Дріжджі»
та «Цвілеві гриби»:
(в зошит записати основні поняття з відео)
3. Виконати лабораторне
дослідження будови цвілевих грибів
(л.д. розміщене в Гугл Класі, пересилаємо до 1800 сюди ж,
прикріплюючи до відповідного завдання).
4. Виконати тест на платформі Classtime, тест буде відкритий з 11.00 до 11.30, відповіді та результати по завершенню об 11.30. Тест обов'язковий для всіх учнів.
Код сесії для : 6-А класу -4J9NYQ
6-В класу - 6RY88W
22.05.20р.
1. Опрацювати §54 (в зошит записуємо тему уроку: Лишайники).
2. Переглянути відео уроки по темі «Лишайники».
8 клас (біологія)
19.05.20р.
1. Опрацювати §§63, 64 (в зошит записуємо тему уроку: Будова та функції репродуктивної системи.
Статеві клітин. Запліднення та вагітність).
2. Переглянути пізнавальний мультфільм «Коли дівчинка
дорослішає» за посиланням:
та анімацію зачаття і розвитку ембріона за посиланням:
3. Виконати тест по темі: Імунітет. Алергія. СНІД. Виконати
обов’язково тест, який буде опублікований в Гугл Класі
(слідкуйте за електронною поштою 19.05.20р., початок о 1100,
тривалість тесту 30 хвилин).
22.05.20р.
1. Опрацювати §§65, 66 (в зошит записуємо тему уроку: Ембріональний та постембріональний період
розвитку людини ).
2. Переглянути відео уроки по темі «Постембріональний
розвиток людини»
10 клас (біологія)
19.05.20р.
1. Опрацювати §52 (в зошит записуємо тему уроку: Періоди постембріонального розвитку людини).
2. Переглянути відео уроки по темі «Постембріональний
розвиток людини» за посиланням:
3. Виконат ТЕСТ (вказати Прізвище, Ім'я) - це додаткова сесія для тих хто не проходив 12.05.20р. Вчителю результатів не надсилати (я
їх буду бачити в системі). На виконання у вас час 19.05. з 8.00 до 11.00 (кількість спроб 1, час виконання
обмежений до 20 хв.). Є можливість прослідкувати скільки раз заходили для
виконання тесту, більше однієї спроби (не залежно від причини)– зниження
оцінки.
21.05.20р.
Узагальнюючий урок з теми «Репродукція людини». Виконати обов’язково контрольний тест, який опублікований в Гугл Класі (слідкуйте за
електронною поштою 21.05.20р., тривалість тесту 30 хвилин з моменту виконання, обов'язково
вказуєте у формі адрес електронної пошти).
12.05.2020-15.05.2020
5 клас (інформатика)
1. Виконуєте практичну роботу №4 і надсилаєте вчителю.
2. Опрацювати урок 19 Лінійні алгоритми (як тренувальна вправа).
6 клас (біологія)
13.05.20р.
1. Опрацювати §§ 50, 51 (в зошит записуємо тему уроку:Значення грибів у житті людини. Шапинкові
отруйні гриби).
2. Переглянути відео урок по темі «Їстівні та отруйні
гриби» (в зошит записати основні поняття з відео, не присилати)
3. Виконати тест (вказати Прізвище, Ім'я). Тест
розміщений в Classroom.
Вчителю результатів не надсилати (я
їх буду бачити в системі). На виконання у вас час 13.05. з 8.00 до 17.00 (кількість спроб 1). Є можливість прослідкувати скільки раз заходили для виконання тесту, більше однієї спроби (не залежно від причини)– зниження оцінки.
15.05.20р.
Виконати практичну роботу №5 «Розпізнавання
їстівних та отруйних грибів своєї місцевості». Пр.р.№5 розміщена в Classroom, її надсилаємо для оцінювання в Classroom сьогодні до
17.00.
8 клас (біологія)
12.05.20р.
1. Опрацювати § 60 (в зошит записуємо тему уроку: Профілактика захворювань ендокринної
системи).
12.05.20р.
1. Опрацювати § 60 (в зошит записуємо тему уроку: Профілактика захворювань ендокринної
системи).
2. а) Переглянути відео урок по темі «Профілактика захворювань ендокринної системи»
(в зошит записати конспект з відео
по плану в Classroom).
б) Розв’язати кросворд (розміщений в Classroom).
Конспект та кросворд присилати в Гугл Клас на оцінювання.
3. Виконати тест (вказати Прізвище, Ім'я). Тест
розміщений в Classroom.
Вчителю результатів не надсилати (я
їх буду бачити в системі). На виконання у вас час 12.05. з 8.00 до 17.00 (кількість спроб 1). Є можливість
прослідкувати скільки раз заходили для виконання тесту, більше однієї спроби
(не залежно від причини)– зниження оцінки.
15.05.20р.
1. Опрацювати § 61, 62 (в зошит записуємо тему уроку: Імунна система. Імунізація. Порушення
роботи імунної системи: СНІД, алергія).
(в зошит записати конспект з відео). Конспект не
присилати.
3. Учні, які не пройшли тест 12.05, проходять додаткову сесію, кількість спроб 1, обмеження у часі - 30 хв. Псевдоніми не використовувати, оцінку знижу на половину. Тест розміщений в Classroom (повторно тест не проходити оцінки не будуть зараховані, хто проходив 12.05).
3. Виконати тест (вказати Прізвище, Ім'я). Тест
розміщений в Classroom.
Вчителю результатів не надсилати (я
їх буду бачити в системі). На виконання у вас час 12.05. з 8.00 до 17.00 (кількість спроб 1). Є можливість
прослідкувати скільки раз заходили для виконання тесту, більше однієї спроби
(не залежно від причини)– зниження оцінки.
15.05.20р.
1. Опрацювати § 61, 62 (в зошит записуємо тему уроку: Імунна система. Імунізація. Порушення
роботи імунної системи: СНІД, алергія).
(в зошит записати конспект з відео). Конспект не
присилати.
3. Учні, які не пройшли тест 12.05, проходять додаткову сесію, кількість спроб 1, обмеження у часі - 30 хв. Псевдоніми не використовувати, оцінку знижу на половину. Тест розміщений в Classroom (повторно тест не проходити оцінки не будуть зараховані, хто проходив 12.05).
10 клас (біологія)
12.05.20р.
1. Опрацювати §50 (в зошит записуємо тему уроку: Чинники, здатні справляти позитивний і
негативний вплив на процеси росту та розвитку людини).
2. Переглянути відео урок по темі «Негативний впив стресу»
3. Виконати тест (вказати Прізвище, Ім'я). Тест
розміщений в Classroom.
Вчителю результатів не надсилати (я
їх буду бачити в системі). На виконання у вас час 12.05. з 8.00 до 17.00 (кількість спроб 1). Є можливість
прослідкувати скільки раз заходили для виконання тесту, більше однієї спроби
(не залежно від причини)– зниження оцінки.
14.05.20р.
1. Опрацювати §51 (в зошит записуємо тему уроку:Регуляція ембріонального розвитку. Явище
ембріональної індукції).
2. Переглянути відео урок по темі «Ембріональний розвиток» ( по відео заповнити таблицю "Періоди розвитку людини" в зошит). Таблиця розміщена в Classroom.
3. Виконати вправи: Стадії ембріогенезу та Ембріогенез ( вправи розміщені в Classroom).
04.05.2020-08.05.2020
5 клас (інформатика)
04.05.20р.
04.05.20р.
Тема:
Способи подання алгоритмів. Робота з проектами в Скретч 2.
За вами залишається виконання практичної роботи №4 (завдання за попередній тиждень). Хто вже виконав, молодці.
На цей тиждень завдання - виконати тест
Вчителям результатів не надсилати. На виконання у вас час
до 8 травня, 17.00
6 клас (біологія)
06.05.20р.
1. Опрацювати §§ 47, 48
(в зошит записуємо тему уроку: Гриби.
Особливості будови та живлення грибів. Розмноження та поширення шапинкових
грибів).
2. Переглянути відео урок по темі «Загальна характеристика
грибів» (в зошит записати основні поняття з відео).
3. Виконати в
зошиті лабораторне дослідження будови
шапинкових грибів (роботу надсилаємо не пізніше 09.05.20р. на Google Клас, прикріплюємо до завдання л.д. будови шапинкових грибів). Завдання л.д. виставлені в Google Класі та інструкція, як здати завдання.
08.05.20р.
1. Опрацювати § 49
(в зошит записуємо тему уроку: Групи
макроскопічних грибів: симбіотичні, паразитичні та сапротрофні гриби
2. Переглянути відео урок по темі «Екологічні групи
грибів» (в зошит записати основні поняття з
відео).
3. Виконати перевірочні тести за посиланням: Загальна характеристика грибів (тести не на оцінку, а перевіряємо себе на знання теми).
06.05.20р.
1. Опрацювати §§ 47, 48
(в зошит записуємо тему уроку: Гриби.
Особливості будови та живлення грибів. Розмноження та поширення шапинкових
грибів).
2. Переглянути відео урок по темі «Загальна характеристика
грибів» (в зошит записати основні поняття з відео).
3. Виконати в
зошиті лабораторне дослідження будови
шапинкових грибів (роботу надсилаємо не пізніше 09.05.20р. на Google Клас, прикріплюємо до завдання л.д. будови шапинкових грибів). Завдання л.д. виставлені в Google Класі та інструкція, як здати завдання.
08.05.20р.
1. Опрацювати § 49
(в зошит записуємо тему уроку: Групи
макроскопічних грибів: симбіотичні, паразитичні та сапротрофні гриби
2. Переглянути відео урок по темі «Екологічні групи
грибів» (в зошит записати основні поняття з
відео).
3. Виконати перевірочні тести за посиланням: Загальна характеристика грибів (тести не на оцінку, а перевіряємо себе на знання теми).
8 клас (біологія)
05.05.20р.
1. Опрацювати § 57 (в зошит записуємо тему уроку: Ендокринна система).
08.05.20р.
1. Опрацювати §§ 58,59 (в зошит записуємо тему уроку: Залози внутрішньої та змішаної секреції).
2. Переглянути відео урок по темі «Ендокринна система. Залози внутрішньої секреції» (в зошит записати основні поняття з відео).
3. Виконати перевірочні тести за посиланням: Залози внутрішньої секреції (тести не на оцінку, а перевіряємо себе на
знання теми).
10 клас (біологія)
05.05.20р.
1. Опрацювати (в зошит записуємо тему уроку: Особливості репродукції людини у зв’язку з її біосоціальною
сутністю. Репродуктивне здоров’я. Біологічні і соціальні аспекти регуляції
розмноження у людини).
2. Переглянути відео урок по темі «Регуляція розмноження. Репродуктивна медицина» (в зошит записати основні поняття з
відео).
3. Виконати перевірочні тести за посиланням: Репродуктивне здоров'я(тести не на оцінку, а перевіряємо себе на
знання теми).
07.05.20р.
1. Опрацювати § 50 (в зошит записуємо тему уроку: Ембріогенез людини. Взаємодія частин
зародка, що розвивається(явище ембріональної індукції)).
2. Переглянути відео урок по темі «Ембріогенез людини.
Взаємодія частин зародка» (в зошит записати основні поняття з
відео).
3. Виконати лабораторну роботу №4 «Вивчення етапів
ембріогенезу», (роботу надсилаємо не пізніше 12.05.20р. на Google Клас прикріплюємо до завдання л.р. Вивчення етапів ембріогенезу). Завдання л.р. та інструкція, як здати, розміщені в Google Класі.
05.05.20р.
27.04.2020-30.04.2020
5 клас (інформатика)
21.04.20р.
Тема:
Способи подання алгоритмів. Робота з проектами в Скретч 2(п.4.2)
Виконати Практичну роботу №4 (ст.177)
Пояснення до
практичної роботи:
1 завдання не виконувати
Завантажте
файл собі на комп'ютер, відредагуйте проект за умовою задачі в
підручнику, збережіть.
3 завдання виконуєте самостійно без
заготовки.
Надсилати
завдання (файл або фото) на електронну скриньку свого вчителя (як учню
зареєструвати скриньку відео вгорі блогу).
hadiachschool4@gmail.com
(Бондаренко Н.Л.)
taran71oksana@gmail.com
(Таран О.Р.).
6 клас (біологія)
29.04.20р.
Узагальнення вивченого з теми «Різноманітність рослин»(повторити
§§45, 46).
Виконати тестові завдання один раз, відкривши посилання Classtime
Код доступу 6-А клас 2WGGQD
6-В клас V399VR
Тестування проходитиме
30.04.20р. з 1100 до 1120 для
всіх одночасно, всі повинні пройти, додаткових сесій не буде, оцінки
будуть виставлені всім(якщо навіть ви не пройшли).
При реєстрації вказувати обов’язково своє прізвище та ім’я.
Увага, приєднуємося до свого класу,
інакше буду блокувати.
Доздаємо роботи!(хто ще має борги)
8 клас (біологія)
28.04.20р.
Узагальнення вивченого з теми «ВНД»(§§54, 55).
Виконати тестові завдання один раз, відкривши посилання Classtime
Код доступу 8-А клас 4ZVJY6
8-Б клас ND46N6
8-В клас 5K8W78
Тестування проходитиме
28.04.20р. з 1100 до 1120 для
всіх одночасно, всі повинні пройти, додаткових сесій не буде, оцінки
будуть виставлені всім(якщо навіть ви не пройшли). При реєстрації вказувати обов’язково своє
прізвище та ім’я.
Увага, приєднуємося до свого класу,
інакше буду блокувати.
Доздаємо роботи!(хто ще має борги)
10 клас (біологія)
28.04.20р.
– 30.04.20р.
1. Опрацювати § 49 (в зошит записуємо тему уроку: Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у
людини. Біологічне значення запліднення. Причини порушення запліднення у людини).
2. Переглянути відео урок по темі «Гаметогенез. Статеві клітини. Запліднення» (в зошиті конспект по відео).
2. Переглянути відео урок по темі «Гаметогенез. Статеві клітини. Запліднення» (в зошиті конспект по відео).
3. Виконати лабораторну роботу №3 перейшовши за
посиланням:
https://vseosvita.ua/library/laboratorna-robota-na-temu-vivcenna-budovi-statevih-klitin-ludini-230504.html (виконану роботу надсилаємо 30.04.20р на Viber 0668863661).
3. Виконати тестові завдання один раз, відкривши посилання Classtime
Код доступу 10-А клас 6K3N73
10-Б клас ND4VGM
Тестування проходитиме
30.04.20р. з 1400 до 1420 для всіх одночасно, всі повинні пройти,
додаткових сесій не буде, оцінки будуть виставлені всім(якщо навіть ви не пройшли).
При реєстрації вказувати обов’язково своє
прізвище та ім’я.
Увага, приєднуємося до свого класу,
інакше буду блокувати.
Доздаємо роботи!(хто ще має борги)
21.04.2020-24.04.2020
5 клас (інформатика)
21.04.20р.
Тема: Способи подання алгоритмів. Робота з проектами в Скретч 2.
Опрацюйте п.4.2. Виконайте вправу Працюємо з комп'ютером на ст.174 для закріплення матеріалу. Результат вчителю не надсилати.
За вами залишаю виконання попереднього завдання та надсилання програми вчителю.
На допомогу Відео до задача 1, Відео до задача 2
6 клас (біологія)
На допомогу Відео до задача 1, Відео до задача 2
22.04.20р.
1.Опрацювати § 45 (в зошит записуємо
тему уроку:
Екологічні групи рослин. Життєві форми рослин).
2. Переглянути відео урок по темі «Екологічні групи
рослин. Життєві форми рослин» (в зошит записати основні поняття з відео).
(код активний
до 24.04.20р до 1400)
Код доступу 6-А
клас 263932
6-В клас 862766
24.04.20р.
1. Опрацювати § 46 (в зошит записуємо
тему уроку: Рослинні угруповання).
2. Переглянути відео урок по темі «Рослинні угруповання» (в зошит записати основне з відео).
Робіт до оцінювання за цей тиждень не має, присилаємо попередні.
8 клас (біологія)
21.04.20р.
1. Опрацювати § 54 (в зошит записуємо тему уроку: Біоритми).
3.Виконати тестові завдання один раз, відкривши посилання join.naurok.ua
(код активний до 23.04.20р . до 1700)
Код доступу 8-А
клас 660015
8-Б клас 405174
8-В клас 632755
24.04.20р.
1. Опрацювати § 55 (в зошит записуємо тему уроку: Сон).
2. Переглянути відео урок по темі «Сон» (в зошиті конспект по відео)
3. Пройти для
себе перевірочний тест «Визначення Вашого хронотипу сну» і результати записати
у зошит
Робіт до оцінювання за цей тиждень не має, присилаємо попередні.
(код активний до 23.04.20р . до 1700)
Робіт до оцінювання за цей тиждень не має, присилаємо попередні.
10 клас (біологія)
21.04.20р.
1. Опрацювати § 47 (в зошит записуємо тему уроку: Ріст та розвиток клітин та фактори, які на
нього впливають. Старіння та смерть клітин).
2. Переглянути відео урок по темі «Старіння та смерть
клітин» (в зошиті конспект по відео)
23.04.20р.
1. Опрацювати § 48 (в зошит записуємо тему уроку: Причини порушення клітинного циклу та їх
наслідки. Онкологічні захворювання. Профілактика онкологічних захворювання).
3.Виконати тестові завдання один раз, відкривши посилання join.naurok.ua
(код активний до 23.04.20р . до 1700)
Код доступу 10-А
клас
939374
10-Б клас 790180
Робіт до оцінювання за цей тиждень не має, присилаємо попередні.
13.04.2020-17.04.2020
5 клас (інформатика)
13.04.20р.
Тема: Скретч. Алгоритми виконання задач на рух.
Виконайте вправу Працюємо з комп'ютером на ст.165-166.Надсилайте завдання на електронну скриньку свого вчителя hadiachschool4@gmail.com (Бондаренко Н.Л.) або taran71oksana@gmail.com (Таран О.Р.). Можна надсилати фото виконаного завдання або файл середовища Скретч.
6 клас (біологія)
6 клас (біологія)
15.04.20р.
Виконати практичну
роботу №3 «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних(квіткових
рослин)». Пр.р. надсилаємо для оцінювання.
Практична робота №3
Порівняння будови
мохів, папоротей та покритонасінних(квіткових)
рослин.
Хід дослідження:
1.Підпишіть
представників мохів, папоротей та покритонасінних рослин: конвалію, зозулин льон, щитника
чоловічого.
а)________________ б)__________________ в) ____________________
Заповніть таблицю (для цього органи, наявні у даної
рослини, позначте знаком «+», а відсутні – знаком «-»):
Органи рослини
Мох
(зозулин льон)
Папороть
(щитник чоловічий)
Квіткова рослина
Корінь
Стебло
Листок
Ризоїди
Квітка
Спорангій
Насінина
Плід
2. Вправа
«Третій зайвий» (вибрати
зайвий термін: пояснити свій вибір).
1.Модрина, щитник чоловічий, орляк.
2.Плаун баранець,
шипшина, ульва.
3.Хлорела, фукус,
сальвінія.
4.Сфагнум, хвощ
польовий, зозулин льон.
Висновок: Які органи розмноження наявні у мохів,
папоротей і квіткових рослин?
17.04.20р.
1. Опрацювати § 44
(в зошит записуємо тему уроку: Поняття
про класифікацію рослин).
2. Переглянути
відео урок по темі «Поняття про класифікацію рослин»(в зошит під час перегляду відео виконати завдання - це
конспект, він не оцінюється).
3. Виконати в зошит
завдання
на ст. 196(це додаток до д/з, не присилати).
Органи рослини
|
Мох
(зозулин льон)
|
Папороть
(щитник чоловічий)
|
Квіткова рослина
|
Корінь
|
|||
Стебло
|
|||
Листок
|
|||
Ризоїди
|
|||
Квітка
|
|||
Спорангій
|
|||
Насінина
|
|||
Плід
|
|||
8 клас (біологія)
14.04.20р.
1. Опрацювати § 52 (в зошит записуємо тему уроку: Навчання та пам’ять).
2. Переглянути відео урок по темі «Пам’ять»
3. Пройдіть тест на
Пам’ять ( в зошит записати свій результат).
17.04.20р.
1. Опрацювати § 53 (в зошит записуємо тему уроку: Мислення та свідомість).
2. Пройдіть тест
Художник чи мислитель ( в зошит записати свій результат).
Робіт до оцінювання
за цей тиждень не має, присилаємо попередні.
Робіт до оцінювання за цей тиждень не має, присилаємо попередні.
10 клас (біологія)
14.04.20р.
1. Опрацювати §45 (в зошит записуємо тему уроку: Сучасні досягнення регенеративної медицини
та трансплантології).
2. Переглянути відео урок по темі «Що новенького у регенеративній
медицині?»
16.04.20р.
1. Опрацювати §46 (в зошит записуємо тему уроку: Способи розмноження клітин еукаріот).
2. Переглянути відео урок по темі «Поділ клітини. Мітоз.
Мейоз»
3.Виконати тестові завдання відкривши посилання
join.naurok.ua Код доступу: 10-А - 378756
10-Б - 227887
3.Виконати тестові завдання відкривши посилання
join.naurok.ua Код доступу: 10-А - 378756
10-Б - 227887
join.naurok.ua Код доступу: 10-А - 378756
10-Б - 227887
06.04.2020-10.04.2020
5 клас (інформатика)
06.04.20р.
Тема: Алгоритми та програми. Опрацювати п 4.1 (середовище Скретч). Встановіть Скретч на компютер або використовуйте Скретч онлайн. Хто звернув увагу ці файли є на початку теми, де ви виконували тренувальні вправи.Клацніть посилання https://studio.code.org/s/course2 для відкриття гіперпосилання. Виконай етап 3 "Лабіринт" та етап 4 "Художник" у курсі 2 на сайті code.org. Вчителям не надсилати ніяких завдань. Вправи запропоновані для кращого засвоєння матеріалу.
6 клас (біологія)
08.04.20р.
1. Вивчити § 42 (в
зошит записуємо тему уроку: Голонасінні).
2. Переглянути відео урок по темі «Голонасінні»
та «Хвойні рослини»
та «Хвойні рослини»
3. Виконати лабораторне дослідження: Будова
голонасінних.
Завдання до лаб. досл.:
1) Розгляньте гілку сосни звичайної. Схематично
замалювати гілку сосни звичайної (ст.186, мал.179) і підписати на малюнку: стебло;
листки (хвоїнки); жіноча шишка; чоловіча шишка.
2) Розгляньте хвою та шишки сосни та ялини(ст. 186, мал.179 – гілка сосни; ст.188, мал.181,а –
гілка ялини) та заповніть таблицю:
Ознаки
|
Рослини
|
|
Сосна звичайна
|
Ялина європейська
|
|
Кількість хвоїнок у пучку
|
||
Забарвлення хвоїнок
|
||
Довжина хвоїнок
|
||
Форма шишки
|
||
Довжина шишки
|
Висновок:
1. Які умови необхідні, щоб відбулося запилення у
голонасінних?
2. Чому голонасінні отримали таку назву?
10.04.20р.
1. Вивчити § 43 (в зошит записуємо тему уроку: Покритонасінні).
2. Переглянути відео урок по темі «Покритонасінні»(в зошит під час перегляду записати: а) ознаки
покритонасінних рослин; б)
таблицю - характеристика Однодольних та Дводольних рослин).
3. Обов’язково для всих. 10.04.20р. виконати тестові завдання на платформі Classtime, для цього переходимо через посилання: https://www.classtime.com/uk/ та ввести код сесії (код буде виставлений на блозі 10
квітня о 1300 і буде активний до 1345), після натискаємо «Приєднатися»,
написати своє Прізвище, Ім’я і знову «Приєднатися». Обираєте правильний варіант
відповіді, результати о 1345 по завершенні сесії.
КОДИ СЕСІЙ:
Для 6-А класу: J25N45
Для 6-В класу: 5K7N2R
8 клас (біологія)
10.04.20р.
1. Вивчити § 43 (в зошит записуємо тему уроку: Покритонасінні).
2. Переглянути відео урок по темі «Покритонасінні»(в зошит під час перегляду записати: а) ознаки
покритонасінних рослин; б)
таблицю - характеристика Однодольних та Дводольних рослин).
3. Обов’язково для всих. 10.04.20р. виконати тестові завдання на платформі Classtime, для цього переходимо через посилання: https://www.classtime.com/uk/ та ввести код сесії (код буде виставлений на блозі 10
квітня о 1300 і буде активний до 1345), після натискаємо «Приєднатися»,
написати своє Прізвище, Ім’я і знову «Приєднатися». Обираєте правильний варіант
відповіді, результати о 1345 по завершенні сесії.
КОДИ СЕСІЙ:
Для 6-А класу: J25N45
Для 6-В класу: 5K7N2R
КОДИ СЕСІЙ:
Для 6-А класу: J25N45
Для 6-В класу: 5K7N2R
8 клас (біологія)
07.04.20р.
1. Опрацювати §50
(в зошит записуємо тему уроку: Умовні рефлекси).
2.Переглянути
відео урок по темі «Умовні рефлекси»
3.Виконати в зошит лабораторне дослідження на ст. 194. (відповіді надсилаємо на Viber 0668863661) до 10.04.20р.
3.Виконати в зошит лабораторне дослідження на ст. 194. (відповіді надсилаємо на Viber 0668863661) до 10.04.20р.
10.04.20р.
1. Опрацювати
§51 (в зошит записуємо тему уроку: Особливості ВНД людини. Мова).
2. Переглянути відео урок по темі «Мова»
3. Виконати тестові завдання по темі на платформі Сlasstime для цього переходимо через
посилання: https://www.classtime.com/uk/ та вводимо код сесії (код буде активований на блозі 10
квітня о 1500 і буде активний до 1545 для кожного класу окремо),
результати по завершенню тесту.
КОДИ СЕСІЙ:
Для 8 А класу: ZZ9G3Z
Для 8 Б класу: 93QWKQ
Для 8 В класу: EJ52WN
10.04.20р.
1. Опрацювати
§51 (в зошит записуємо тему уроку: Особливості ВНД людини. Мова).
2. Переглянути відео урок по темі «Мова»
3. Виконати тестові завдання по темі на платформі Сlasstime для цього переходимо через
посилання: https://www.classtime.com/uk/ та вводимо код сесії (код буде активований на блозі 10
квітня о 1500 і буде активний до 1545 для кожного класу окремо),
результати по завершенню тесту.
Для 8 А класу: ZZ9G3Z
Для 8 Б класу: 93QWKQ
Для 8 В класу: EJ52WN
10 клас (біологія)
07.04.20р.
1. Опрацювати §43 (в зошит записуємо тему уроку: Особливості процесів регенерації у різних груп організмів).
2. Переглянути презентацію по темі «Особливості процесів
регенерації у різних груп організмів» (в зошиті по матеріалах презентації зробити конспект і виконати завдання - таблиця).
09.04.20р.
1. Опрацювати § 44(в зошит записуємо тему уроку: Особливості процесів регенерації у людини. Роль стовбурових клітин у процесах регенерації).2. Переглянути відео урок по темі: «Стовбурові клітини» (в зошит записати захисні механізми стовбурових клітин).
3. Виконати тестові завдання по темі на платформі Сlasstime для цього переходимо через
посилання: https://www.classtime.com/uk/ та вводимо код сесії (код буде активований на блозі 9 квітня о 1500 і буде активний до
1545 для кожного класу окремо, додаткових сесій не буде), результати
по завершенню тесту.
КОДИ СЕСІЙ:
Для 10-А класу: 932V4J
Для 10-Б класу: G2743D
Код додаткової сесії для 8 класів з теми: "Сенсорні системи" на: HTTPS://WWW.CLASSTIME.COM/ : RJYY63
Для 10-А класу: 932V4J
Для 10-Б класу: G2743D
Код додаткової сесії для 8 класів з теми: "Сенсорні системи" на: HTTPS://WWW.CLASSTIME.COM/ : RJYY63
Код додаткової сесії для 10 класів з теми: " Спадковість та мінливість" на: HTTPS://WWW.CLASSTIME.CO
30.03.20 - 03.04.20
(терміни здачі письмових робіт до кінця тижня)
5 клас (інформатика)
Тема: Алгоротми та програми (записуємо в зошит )
1. Опрацювати п. 4.1
6 клас (біологія)
01.04.20р. 1 .Вивчити §40 (в зошит записуємо тему уроку).
2. Переглянути відео презентацію по темі «Плауни. Хвощі.»
3. У зошиті виконати виконати тести
(відповіді на тести надсилаємо для перевірки на Viber 0668863661):
1. Галуження вилчасте.
2. Відсутня провідна тканина.
3. Повзуче стебло.
4. Переважає гаметофіт.
5. Має коробочку зі спорами.
6. Спори мають вирости – елатери.
7. Лиски у вигляді лусок, не фотосинтезують.
8. Рослина містить у своєму складі кремнезем.
9. Весняний і літній пагони відрізняються.
10. Спричиняють заболочення території.
11. Є
біоіндикаторами кислих грунтів
12. Гаметофіт
розвивається більше 10 років.
Відповіді: Мохи ________
Хвощі _______
Плауни ______
03.04.20
р. 1. Вивчити § 41(в зошит записуємо тему уроку).
2. Переглянути відео презентацію по темі «Папороті»
3. Виконати лабораторне
дослідження: Будова папороті.
Завдання до лаб.
досл.:
1. Розгляньте
спороносну рослину папороті. Схематично намалюйте щитник (чоловіча папороть). На малюнку позначте кореневище
(видозмінений пагін), листки, вайї (листки скручені
равликоподібно), соруси (на нижній стороні темні горбики, в яких знаходяться
спорангії зі спорами).
2. Заповнити
таблицю на ст. 185.
3. Закінчити
речення.
а) Спорофіт папороті складається з ……
б) У щитника стебло
повзуче, видозмінене на……
в) Равликоподібні листки мають назву ……
г) На нижній частині листка розміщені ……, які зібрані
разом у купки - …….
д) Дозрілі спори висипаються у проростають у невеличкий ……
е) Заросток папороті кріпиться до ґрунту…….
є) Заросток і є статевим поколінням, або ……. На ньому
формуються……...
ж) Для запліднення обов’язкова наявність …….
Висновок: Які сучасні папороті використовує людина та з якою метою?
Висновок: Які сучасні папороті використовує людина та з якою метою?
Роботи надсилати на електронну адресу taran71oksana@gmail.com. Файл називайте вашим прізвищем та ім'ям. Успіхів!!!
8 клас (біологія)
31.03.20 1. Опрацювати §48 (в зошит записуємо тему уроку).
8 клас (біологія)
31.03.20 1. Опрацювати §48 (в зошит записуємо тему уроку).
2. Переглянути відео урок по темі «Поняття
про вищу нервову діяльність та її основні типи»
3. Виконати в
зошит дослідницький практикум на ст. 193, використовуючи додаток на ст. 272.
4. Створити відеоролик або презентацію «Типи темпераменту» (надсилаємо).
4. Створити відеоролик або презентацію «Типи темпераменту» (надсилаємо).
Роботи пересилати на ел. адресу: taran71oksana@gmail.com до 04.04.20.
03.04.20 1. Опрацювати § 49 (в зошит записуємо тему уроку).
2. Пройти тести по темі: «ВНД. Типи темпераменту» перейшовши по ссилці:
3. Переглянути відео урок по темі «Безумовні рефлекси. Інстинкти»
10 клас (біологія)
10 клас (біологія)
31.03.20р. 1. Опрацювати § 42 (в зошит записуємо тему уроку).
02.04.20р. 1. Опрацювати §
43 (в зошит записуємо тему уроку).
2. Переглянути відео по темі «Регенерація органів і тканин: як це відбувається»
3. Пройти тести по темі: «Репродукція» перейшовши по ссилці:
23.03.20 - 27.03.20
(терміни здачі письмових робіт до кінця тижня)
5 клас (інформатика)
23.03.20 р. Ми з вами закінчили вивчати тему "Текстовий процесор".Заключним завданням є виконання практичної роботи. Завдання роботи розміщені в підручнику на ст.154. Роботи надсилати на електронну адресу taran71oksana@gmail.com.Файл називайте вашим прізвищем та ім'ям. Успіхів!!!
6 клас(біологія)
25.03.20 р. 1.Вивчити §38.
2. Переглянути відео
презентацію по темі «Водорості»
3. Виконати лабораторне дослідження: Будова зелених нитчастих водоростей. Завдання до лаб. досл.:
1.Замалюйте клітини спірогири (мал.167, стр.172) та підпишіть на малюнку:
клітинну
оболонку та хлоропласти.
2. Закінчити речення:
а)
За кількістю клітин водорості бувають……
б) Спільною ознакою для водоростей є……..
в) При сприятливих умовах водорості розмножуються ….. способом, а при несприятливих …… способом.
Висновок (дати відповіді на питання):
1. Чому водорості відносять до нижчих спорових рослин?
2. Яке
біологічне значення нитчастих водоростей?
27.03.20
р. 1. Вивчити § 39
2. Переглянути відео презентацію по темі «Мохи» за
3. Виконати лабораторне дослідження: Будова моху.
Завдання до лаб. досл.:
1. Розгляньте будову спорофіту моху зозулин льон .
2. Замалюйте
чоловічий гаметофіт та позначте на малюнку: ризоїди, стебло, листки.
3. Замалюйте
жіночий гаметофіт разом із спорофітом та
позначте на малюнку: гамето фіт, спорофіт, спорангій, ніжку.
Висновок (виконати
завдання, а не контрольні запитання): стр. 176 - 177.
Роботи надсилати на електронну адресу taran71oksana@gmail.com. Файл називайте вашим прізвищем та ім'ям. Успіхів!!!
3. Виконати лабораторне дослідження: Будова зелених нитчастих водоростей. Завдання до лаб. досл.:
1.Замалюйте клітини спірогири (мал.167, стр.172) та підпишіть на малюнку:
2. Закінчити речення:
б) Спільною ознакою для водоростей є……..
в) При сприятливих умовах водорості розмножуються ….. способом, а при несприятливих …… способом.
Висновок (дати відповіді на питання):
1. Чому водорості відносять до нижчих спорових рослин?
2. Переглянути відео презентацію по темі «Мохи» за
3. Виконати лабораторне дослідження: Будова моху.
Завдання до лаб. досл.:
1. Розгляньте будову спорофіту моху зозулин льон .
Роботи надсилати на електронну адресу taran71oksana@gmail.com. Файл називайте вашим прізвищем та ім'ям. Успіхів!!!
8
клас (біологія)
24.03 1. Опрацювати §46 - §47
2. Переглянути відео
уроки по темі «Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги, руху, дотику,
температури, болю.» за посиланням:
3.Підготуватися до
контрольної роботи по темі: «Сенсорні системи». Повторити §§41 -47.
27.03 Контрольна робота по темі: «Сенсорні
системи».
Виконання контрольної роботи
буде здійснено на платформі Classtime (код
доступа буде виставлено 27.03.20, з 1100
до 1200).
Для 8-А класу: N9RQ99
Для 8-Б класу:VPQ2Z6
Для 8-В класу: 56249R
Для 8-Б класу:VPQ2Z6
Для 8-В класу: 56249R
10
клас (біологія)
24.03 1. Виконати практичну роботу №2 (стр.155-156).
2. Підготувати та здати проєктну роботу на тему:
«Спадковість та мінливість» (розповідь, фото, схеми, малюнки).
3. Підготуватися до
контрольної роботи по темі: «Спадковість та мінливість». Повторити §§27 -41.
26.03 Контрольна
робота по темі: «Спадковість
та мінливість».
Виконання контрольної роботи
буде здійснено на платформі Classtime (код доступа буде виставлено 26.03.20, з 1100 до 1200).
Контрольна робота для 10 класів з теми: "Спадковість та мінливість"
КОДИ СЕСІЙ
Для 10-А класу: 22RV8D
Для 10-Б класу: K7YPEQ
Код додаткової сесії: ZJVQM5
Комментариев нет:
Отправить комментарий